Hankkijan verkkokauppa palvelee rehuasiakasta

Hankkijan verkkokauppa

Verkkokauppa täydentää Hankkijan monikanavaista myyntikenttää sekä tarjoaa samalla sähköisiä palveluita kuten viljatiedot, asiakkaan oman tilaushistorian ja rahoitusinstrumenttien tilanteen. Hankkijan verkkokaupan tuotevalikoima kattaa suurimman osan Suomen Rehun valikoimasta. Valikoimasta löytyy kattavasti Suomen Rehun irto-, säkki- ja erikoisrehuja.

Tilaaminen verkkokaupasta on vaivatonta

Tilauksen tekemiseksi asiakkaan tulee ensin rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi. Kun rekisteröityminen on suoritettu, asiakas voi kirjautua sisään hankkija.fi –sivustolle, jonka jälkeen hän voi valita sopivat rehut ja siirtää ne ostoskoriin. Ostoskorissa voi vielä tarkistaa toimitusajan, lisätä toimituksen täsmennyksen ja hyväksyä tilauksen. Rehujen maksu tapahtuu aina laskulla, koska tilaushetkellä tuotteen tarkkaa toimitusmäärää ei vielä tiedetä.

Verkkokaupasta tilaaminen tuo arkeen joustavuutta. Hankkijan verkkokauppa on auki vuorokauden ympäri. Asiakas voi siis tehdä rehutilauksensa mihin vuorokauden aikaan tahansa – joko aamulla aikaisin ennen navettaan menoa, illalla myöhään tai jopa keskellä yötä. Näin tilaus lähtee automaattisesti etenemään kohti logistiikkaketjua ja näin varmistetaan asiakkaalle rehun parhaiten sopiva toimitusaika.

Kysymyksiä verkkokaupan toiminnasta

Miten ja miksi Hankkijan verkkokauppaan rekisteröidytään?


Jotta asiakas voi tilata rehuja verkkokaupasta, hänen tulee rekisteröityä verkkokauppaan ja varmistaa, että hänellä on olemassaoleva laskutustili Hankkija Oy:ssä. Verkkokauppaan voi rekisteröityä  hankkija.fi -sivuston oikeasta yläkulmasta olevasta linkistä "Rekisteröidy".

Rekisteröinnissä asiakaalle luo verkkokaupan tunnus ja lisäksi rekisteröinnin aikana Hankkijan asiakkaalta kysytään myös hänen asiakasnumeroaan. Asiakasnumero on kahdeksan merkkiä pitkä ja se löytyy esimerkiksi laskusta. Jos on kysymyksessä on uusi asiakas, hänen tulee luoda asiakasnumero ja tämän jälkeen avata laskutustili, ja nämä molemmat asiat onnistuvat sähköisesti.

Poikkeaako rehujen toimitusprosessi jotenkin perinteisestä myyjätilauksesta?

Käytännössä ei poikkea. Tilaus menee samaa tietä rehutehtaalle ja verkkokauppatilaus käsitellään Hankkijan järjestelmissä kuten muutkin tilaukset.

Miten voin helpottaa rehutilauksen tekoa verkossa?

Kun asiakas on tehnyt ensimmäisen tilauksen, hän pystyy seuraavalla kerralla helposti löytämään samat tuotteet tilaukselleen. Hankkija.fi etusivulla on linkki Omat tiedot, jonka alta löytyy ”Viimeksi tilaamani tuotteet”. Kyseisestä listasta asiakas pystyy siirtämään tuotteita ostoskoriin sekä antamaan niille irtorehujen kohdalla uudet haluamansa toimitusajat. Siirron jälkeen asiakas pystyy suoraan siirtymään ostoskoriin hyväksymään tilauksen.

Miten asiakkaan hinnoittelu toimii verkkokaupassa?

Hankkijan asiantuntijamyyjä on normaalisti sopinut asiakkaan kanssa sopimushinnoista ja nämä hinnat ovat voimassa myös verkkokaupassa. Muut sopimushinnoittelun ulkopuolella olevat tuotteet (mm. erikoisrehut) on hinnoiteltu kilpailukykyisesti.

Mitä etuja asiakas saavuttaa tilaamalla rehut verkkokaupasta?

Tilausjärjestelmä on asiakkaan käytössä 24 tuntia vuorokaudessa. Verkkokaupan tilauksissa virheiden määrä minimoituu, koska asiakas hyväksyy itse tilauksen yhteenvedon. Lisäksi pelkkä rekisteröityminen verkkokauppaan kannattaa, koska tällöin asiakkaalla on käytössään sähköiset palvelut kuten viljatiedot, asiakkaan oma tilaushistoria ja rahoitusinstrumenttien tilanne.

Lisätietoa saat verkkokaupan käytöstä ja rekisteröitymisestä omalta myyjältäsi tai asiakaspalvelustamme.